Polestar en Gardeners onderstrepen partnership
- 31 jan 2022 @ 09:08
- Ryan Baij
Polestar en Garderners hebben hun partnership bezegeld met een installatie in het Stedelijk Museum Amsterdam. Het is het startpunt van de samenwerking die in oktober 2021 officieel begon.
De interactieve installatie 'We Harvest Wind' heeft een diameter van drie meter en is uitgevoerd met bladen die rond een centrale spiraal draaien. De installatie stelt mensen in staat om de wind te beheersen met behulp van grote ventilatoren. Als de wind in aanraking komt met de sculptuur, wekt het energie op waardoor de installatie tot leven komt. Met deze interactieve installatie wil Polestarconsumenten voorlichten over het belang van hernieuwbare energie. Tijdens de creatie van het project werd een nieuwe, volledig biologisch afbreekbare lijm op basis van maïs ontwikkeld.
Valéry Gresnigt, Head of Marketing, PR & Events Polestar Nederland, laat weten hoe blij ze zijn met het partnership: ‘Afgelopen jaar zijn we op zoek gegaan naar een bureau dat ons kan helpen met het vertellen van onze verhalen rondom duurzaamheid, innovatie en design. In Gardeners hebben we daar onze perfecte partner in gevonden. Een prachtig bureau, die precies weet waar wij naar op zoek zijn. We hebben veel zin in onze samenwerking de komende tijd.’
Maira Evers, founder Gardeners is eveneens blij met de samenwerking: ‘Een droomklant voor Gardeners om aan het portfolio toe te voegen. Het begon al met een mooie start afgelopen najaar waar we rondom de installatie We Harvest Wind van Thijs Biersteker en Woven Studio het event voor Polestar creëerden en uitvoerden. Nu gaan we volle kracht vooruit met elkaar en bouwen we verder aan awareness voor het merk en de missie in Nederland.’
Gardeners rolt dit jaar verschillende events, activaties en ongoing pr-werkzaamheden uit voor het Polestar.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing