Agency Springbok trekt digitale zwaargewichten aan

Agency Springbok trekt digitale zwaargewichten aan
  • Bureaus
  • 22 feb 2022 @ 15:07
  • 14311 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Springbok verwelkomt vier nieuwe medewerkers in de persoon van strategy director Kathy Haemers, experience director Maarten Breda, service designer Maarten Hazebroek en growth manager Kirsten Haver Droeze.

Springbok wil internationaal doorgroeien. Het bureau werkt al jarenlang samen met merken zoals Bridgestone, Harman/JBL, Hema en KPN. Recent is aan dat portfolio ook automotive gigant Nissan toegevoegd. Net als Lantmännen Unibake, de op één na grootste bakkerijgroep van Europa met bakkerijen in meer dan 20 landen.

Het afgelopen jaar heeft het bureau 35 nieuwe experts aangenomen om groei mogelijk te maken. In totaal werken bijna 300 experts iedere dag samen binnen Springbok. De nieuwe gezichten zijn een mix van jong talent en doorgewinterde experts.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken