Agency Springbok trekt digitale zwaargewichten aan

- Bureaus
- 22 feb 2022 @ 15:07
- 14092 x gelezen
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 feb 2022 @ 15:07
- 14092 x gelezen
- Michiel van Zaane
Springbok verwelkomt vier nieuwe medewerkers in de persoon van strategy director Kathy Haemers, experience director Maarten Breda, service designer Maarten Hazebroek en growth manager Kirsten Haver Droeze.
Springbok wil internationaal doorgroeien. Het bureau werkt al jarenlang samen met merken zoals Bridgestone, Harman/JBL, Hema en KPN. Recent is aan dat portfolio ook automotive gigant Nissan toegevoegd. Net als Lantmännen Unibake, de op één na grootste bakkerijgroep van Europa met bakkerijen in meer dan 20 landen.
Het afgelopen jaar heeft het bureau 35 nieuwe experts aangenomen om groei mogelijk te maken. In totaal werken bijna 300 experts iedere dag samen binnen Springbok. De nieuwe gezichten zijn een mix van jong talent en doorgewinterde experts.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BNNVARA en Natwerk trappen campagne... 20-05-2022
- Fotografe Lois Cohen naar Halal20-05-2022
- Dogstudio sluit zich aan bij Dept 20-05-2022
- Happy Horizon neemt Vertigo 6 over19-05-2022
- Campagne Delta focust op overal goed... 19-05-2022
- Sharon de Graaf terug bij Dawn als... 19-05-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 8nov 2022
Social Service Congres