Cruesli komt met masterbrand campagne
- 9 feb 2022 @ 09:07
- Ryan Baij
Quaker komt met een nieuwe campagne met de tagline ‘Delicious Keeps Getting Better’. De Cruesli van Quaker speelt daarin de hoofdrol.
De campagne werd gemaakt door Fitzroy in opdracht van PepsiCo, die het merk Quaker onder zijn hoede heeft.Kim Sturkenboom, Marketing Manager Grains bij PepsiCo: ‘De tagline ‘Delicious Keeps Getting Better’ had Fitzroy al eerder voor ons ontwikkeld en eigenlijk paste die zo goed bij wat we als merk moeten en willen vertellen, dat we hen gevraagd hebben om deze te verheffen tot nieuwe Masterband campagne voor Quaker Cruesli. Dat moest wel gebeuren op een manier die bij het merk past: speels, positief en uniek. Met het idee om Cruesli tot leven te laten komen en in te zetten als merkambassadeur. Dit in combinatie met een unieke manier om muziek te gebruiken ter ondersteuning van de boodschap maakt de missie zeer geslaagd.’
Jur Baart, eigenaar Fitzroy: ‘Wat ik zie bij veel merken en vooral ook food-merken dat er consistentie mist. Niet alleen in communicatie, maar zeker ook in innovatie. Quaker Cruesli is continu bezig om haar producten beter te maken. Zo zijn er nu ook producten met Nutriscore A. En dat wilden we op een luchtige manier vertellen waarbij we een brokje Quaker Cruesli (we noemen dat een cluster) de hoofdrol speelt. Door hem in iedere komende uiting te gebruiken komt er consistentie in het merk. Waarbij de muziek een belangrijke drager wordt. Het was een moeilijke maar ook mooie opdracht waar we graag ons tanden in hebben gezet.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing