Orange cyberdefense kiest voor Team Lewis
- 23 feb 2022 @ 10:53
- Ryan Baij
Orange Cyberdefense gaat de samenwerking aan met Team Lewis om de positie van het bedrijf als specialist op het gebied van cybersecurity te versterken.
De security services provider streeft naar een veiligere digitale samenleving. Met een PR-campagne draagt Team Lewis bij aan het vergroten van de merkbekendheid. Het opbouwen en versterken van mediarelaties is hier onderdeel van.
Caroline Arts, Marketing Manager bij Orange Cyberdefense zegt: ‘We hebben de expertise op het gebied van complexe cybersecurity vraagstukken al in huis en daar haakt de ruime ervaring van Team Lewis op aan. Investering in holistische cybersecurity-strategieën is cruciaal voor organisaties. Door onze kennis met de markt te delen, willen wij bedrijven helpen de juiste afwegingen te maken en volgende stappen te zetten.’
‘Orange Cyberdefense is voor ons een zeer interessante toevoeging aan ons b2b-portfolio’, vult Sander van Buuren, Managing Director B2B Division Team Lewis Nederland aan. ‘De wereldwijde bevindingen van het research lab van Orange Cyberdefense vormen een hele waardevolle basis voor onze PR-activiteiten. Organisaties in tal van sectoren versnellen de digitalisering van hun business momenteel in een rap tempo en in reactie hierop dienen zich dagelijks nieuwe cybersecurity-dreigingen en -uitdagingen aan. Het is relevant dat Orange Cyberdefense deze met diepgaand onderzoek razendsnel kan detecteren en aanpakken om de digitale wereld veiliger te maken. Dat gecombineerd met onze ruime ervaring binnen de securitysector biedt een prachtig startpunt voor een langdurige en succesvolle samenwerking.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing