Sire-campagne Kinderen in Armoede valt in de prijzen
- Bureaus
- 16 feb 2022 @ 08:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 feb 2022 @ 08:04
- Michiel van Zaane
De Kinderen in Armoede-campagne ‘Laten we het dáár eens over hebben’ van Sire is twee keer in de prijzen gevallen bij de allereerste Anthem Awards in New York. In de categorieën Human & Civil Rights én Humanitarian Action & Services wint de campagne zilver.
De campagne is gemaakt door Sire en Born05. Lucy van der Helm, directeur Sire: 'Kinderarmoede is een grote misstand en daar heeft deze Sire-campagne het licht op gezet. Dat we niet alleen Nederland hebben weten te raken met deze prachtige campagne, maar ook de internationale jury van de Anthems, maakt ons ontzettend trots. Het is het prachtige resultaat én een bekroning voor alle mensen die ‘om niet’ hun ziel en zaligheid in deze campagne hebben gelegd.'
Dennis van Vugt, Managing Director Born05: 'Sire-campagnes maak je niet alleen, niet voor jezelf en je doet ze er niet even bij. Wij hebben het hele afgelopen jaar geleefd voor dit onderwerp, om de juiste snaar te raken. Daarmee hebben we prachtige, tastbare resultaten bereikt. En het is te gek om te zien dat het ook op zo’n internationaal podium wordt gewaardeerd.'
De commercial is hier te zien.
De nieuwe Anthem Awards zijn opgezet door de organisatie van The Webby Awards en specifiek gericht op purpose & mission-driven werk van mensen, bedrijven en organisaties wereldwijd.
Credits:
Bureau: Born05
Productiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regie: Ben Brand, Joey de Leeuw
Fotograaf: Ivo van der Bent
Postproductie: The Compound
Casting: Moeder Anne
Geluid: loudness.io
Muziek: MassiveMusic
Social bureau: Hammerfest
PR: De Wolven
Influencers: Divimove IMA
Licht: Lux & Co, Lites
Camera’s: Camera Rental
Mediabureau: Stroom
Onderzoek: PanelWizard Direct
Monitoring: Monalyse
PR-tool: Smart.pr
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing