SNS introduceert groeicoach in vervolgcampagne
- 15 feb 2022 @ 11:09
- Ryan Baij
SNS lanceert een vervolgcampagne op de ‘Eerst de mens, dan het geld’. De merkbelofte wordt nu waargemaakt door een groeicoach te introduceren.
SNS wil zich vanaf nu gaan profileren als de bank die de moeite neemt om naar je te luisteren, die zich in jou verdiept en met jou naar oplossingen zoekt. ‘Eigenlijk is SNS al 200 jaar de bank die de mensen vooropstelt. Wat in het DNA zit, gaan we nu meer kracht bijzetten’, aldus Edward van de Ridder, Head of Strategy bij Alfred, het reclamebureau achter de campagne
Hij vervolgt: ‘De interne merkbelofte ‘Aandacht voor de groei van ieder mens’ hebben we samengevat in één woord: groeicoaching. Die manier van werken is door SNS in de hele organisatie doorgevoerd. Zo heet elke persoonlijk adviseur in de SNS-winkels vanaf nu groeicoach. Groeicoaching krijgt vanaf nu in alle campagnes een centrale rol.’
In deze campagne zien we mensen met hun eigen dromen en ambities. Zoals Rosa, die droomt van een tweede vestiging voor haar kinderdagverblijf. “Ze zien me aankomen op mijn 58e’, zegt ze. SNS laat zien dat het gewoon kan. De campagne is hieronder te zien.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing