SNS introduceert groeicoach in vervolgcampagne

SNS introduceert groeicoach in vervolgcampagne
  • Bureaus
  • 15 feb 2022 @ 11:09
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Campagnes

SNS lanceert een vervolgcampagne op de ‘Eerst de mens, dan het geld’. De merkbelofte wordt nu waargemaakt door een groeicoach te introduceren.

SNS wil zich vanaf nu gaan profileren als de bank die de moeite neemt om naar je te luisteren, die zich in jou verdiept en met jou naar oplossingen zoekt. ‘Eigenlijk is SNS al 200 jaar de bank die de mensen vooropstelt. Wat in het DNA zit, gaan we nu meer kracht bijzetten’, aldus Edward van de Ridder, Head of Strategy bij Alfred, het reclamebureau achter de campagne

Hij vervolgt: ‘De interne merkbelofte ‘Aandacht voor de groei van ieder mens’ hebben we samengevat in één woord: groeicoaching. Die manier van werken is door SNS in de hele organisatie doorgevoerd. Zo heet elke persoonlijk adviseur in de SNS-winkels vanaf nu groeicoach. Groeicoaching krijgt vanaf nu in alle campagnes een centrale rol.’

In deze campagne zien we mensen met hun eigen dromen en ambities. Zoals Rosa, die droomt van een tweede vestiging voor haar kinderdagverblijf. “Ze zien me aankomen op mijn 58e’, zegt ze. SNS laat zien dat het gewoon kan. De campagne is hieronder te zien.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken