Bravoure trekt Matthijs Tielman aan als Strategy Director
- Bureaus
- 14 mrt 2022 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - StrategiePersonalia
- 14 mrt 2022 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Digital Design Agency Bravoure versterkt het team met Matthijs Tielman (1982) als Strategy Director. Na bijna zes jaar maakt hij de overgang van content marketing bureau Wayne Parker Kent naar Bravoure.
Na zijn studie in International Business en Marketing is Matthijs in 2008 zijn carrière begonnen binnen de reclamewereld. Al gauw deed hij ervaring op aan zowel de business als creatieve kant van het vak, waarin hij een brug kon slaan tussen design en marketing. Vanuit zijn rol als Head of Strategy bij Wayne Parker Kent lag de focus op het aanbieden van strategieën waarin content werd ingezet om de wensen van zowel de gebruiker als de klant te vervullen.
Waar men bij een digital design agency vaak denkt aan alleen creatie, laat Bravoure naar eigen zeggen zien dat het veel meer is dan dat. Tielman: 'Wat Bravoure echt goed doet, is dat zij mooie platformen maken die tegelijkertijd effectief zijn. Want niemand heeft iets aan een prachtig platform dat niet functioneert zoals het moet. En met mijn ervaring in contentmarketing gaan we hier een extra dimensie aan toevoegen. Daarnaast spreekt het culturele portfolio van Bravoure mij erg aan.' Zo heeft Bravoure Paradiso, Amsterdam Museum, Eye Filmmuseum, Moco en Oude Kerk in hun klantenbestand.
Kim Krauwel, Managing Director bij Bravoure. 'Ik ben blij met de komst van Matthijs. Mede met zijn komst zet Bravoure de volgende stap in haar missie om in de top van beste digital design agencies te komen. Met zijn contentmarketing ervaring en strategisch inzicht omtrent content, omnichannel en creativiteit is hij een perfecte toevoeging aan ons team.'
Matthijs: 'Wat ik zo fijn vind aan Bravoure, is dat zij in de hele keten een rol spelen: van merkpositionering, platform ontwikkeling, content strategie en productie. En altijd met focus op het bouwen van één op één relaties tussen bedrijf en klant. En dit is precies waar ik mijn ervaring binnen de contentmarketing goed kan gebruiken.'
(PvWK)
Over Bravoure
'Bravoure is een digital-first strategisch bureau uit Amsterdam dat gespecialiseerd is in digital design en complexe content platformen voor onder andere de culturele, event- en sportindustrie. De kracht van Bravoure ligt in het vertalen van het merk naar een digitale roadmap waarbij het maatschappelijk belang, het orkestreren van de klantreis, de kaartverkoop en andere conversiedoelstellingen samenkomen in diverse digitale journeys en touchpoints.'
(bron: Bravoure)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- strateeg
- Bravoure
- team
- Strategy Director
- Matthijs Tielman
- Wayne Parker Kent
- content marketing
- bureau
- Bravoure
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing