Solarclarity geeft werknemers vakantie voor start
- 3 mrt 2022 @ 14:27
- Ryan Baij
Solarclarity gaat zijn nieuwe werknemers eerste met vakantie sturen, alvorens ze bij het bedrijf starten. Zo kunnen de nieuwe talenten uitgerust aan het nieuwe avontuur beginnen.
Het bedrijf in duurzame energie begint pilot om het gat op de arbeidsmarkt te dichten Voor veel bedrijven is de uitdaging groot om nieuw talent aan te trekken en te behouden. Solarclarity benaderde This Agency om hier een creatieve oplossing voor te vinden. Zo kwamen ze met het campagne idee om mensen eerst een vakantie aan te bieden zonder enige uur gewerkt te hebben. Hierdoor maak je als werknemer een frisse start bij een bedrijf waar energie centraal staat.
Het bedrijf start de pilot met drie vacatures waarbij de gelukkigen eerst mogen genieten van een week vakantie samen met een dierbare. Solarclarity behoort tot één van de 250 snelst groeiende bedrijven in ons land en zoekt continu naar nieuw talent. Het bedrijf verwacht met de actie op snellere wijze de openstaande vacatures in te vullen, waarbij de zon een centrale rol speelt.
Maura Stalpers, HR Directeur zegt hierover: ‘Talent vinden is niet makkelijk in deze krappe arbeidsmarkt. Daarom gaan we het anders doen met deze wervingscampagne. We zorgen ervoor dat de nieuwe werknemers een weekje kunnen ontspannen voordat ze volop meedraaien in het onboardingprogramma. Dat doen we met veel plezier, want wij weten hoe belangrijk het is om met frisse energie te starten aan een nieuwe baan én na zo’n lange periode aan lockdowns is een andere
omgeving ook wel eens lekker. De creatieve actie past bij onze cultuur waarbijvooruitstrevendheid belangrijk is.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing