Campagne Delta focust op overal goed bereik

Campagne Delta focust op overal goed bereik
  • Bureaus
  • 19 mei 2022 @ 11:15
  • 15651 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Deze week is de nieuwe tv- en radiocampagne van glasvezelprovider Delta van start gegaan. Het is een vervolg op de vorige campagne waarbij Daan, Donnie en Dirk zich als ‘Wij zijn Delta’ voorstelden als personificatie van het merk. Fightclub tekent voor de creatieve productie.

In de nieuwe commercial zijn de mannen terug om te laten zien dat je de snelheid en stabiliteit van glasvezel overal in huis kan ervaren, hoe je ook woont.

Hannah Mollen, Brand Manager Delta: ‘Delta gaat verder betekent voor ons niet alleen het blijven ontwikkelen van het snelste glasvezelnetwerk of het aansluiten van buitengebied tot binnenstad, maar ook zorgen dat je dit overal in huis op je apparaten ervaart. Dat laten we met deze campagne goed zien.’

De campagne wordt afgetrapt met een commercial, geproduceerd door Holyfools en is sinds deze week te zien op televisie. Naast de tv-commercial kent de campagne zichtbaarheid via radio, social, online video, OOH, print en met uitingen in alle winkels van Delta.

Credits

Klant: Delta

Verantwoordelijk bij klant: Hannah Mollen, Mariska van der Hulst, Remco Lingen, Martine Husmann-van der Meijden, Ludolf Rasterhoff

Bureau: Fightclub

Creatie: Maarten Evers, Bram van de Riet

Design: Paul van Oosterhout

Strategie: Cees Faes, Kiki Sterke

Account: Lesley Bosch, Helga Koets, Annemiek Vroon

Productiemaatschappij: Holyfools, Annelies van Schaijk

Regie: André Maat

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken