DVJ Insights breidt consultancy team uit

DVJ Insights breidt consultancy team uit
  • Bureaus
  • 17 mei 2022 @ 08:25
  • 9057 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

DVJ Insights breidt het consultancy team uit met de aanstelling van Ben van der Werf en Sonja van den Berg als Client Consultant. Het tweetal is verantwoordelijk voor de groei van het klantportfolio en het ondersteunen van huidige klanten in hun zakelijke groeidoelstellingen.

Ben van der Werf is een doorgewinterde onderzoeks- en insights professional met brede internationale ervaring. Voorafgaand aan DVJ Insights werkte Van der Werf als Global Research Partner voor Opeepl in Kopenhagen en in diverse internationale rollen bij Nielsen en GfK. Hij heeft een passie voor het begeleiden en adviseren van klanten bij complexe vraagstukken.

Sonja van den Berg is een ervaren consumer & shopper insights professional met ervaring aan zowel klant- als bureauzijde. Van den Berg heeft een passie voor het optimaliseren van business resultaten door betere inzichten en een sterke focus op het vertalen en toepassen van resultaten en inzichten in actionabele strategieën. Voorafgaand aan haar komst bij DVJ Insights werkte Sonja als Consumer Insights Leader Benelux voor NielsenIQ, jarenlang in verschillende consumer & insights rollen bij Albert Heijn, en als Consumer Insights- en Research Manager bij PepsiCo en Millward Brown.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken