Judith Peters nieuwe CEO Havas Lemz

Judith Peters nieuwe CEO Havas Lemz
  • Bureaus
  • 18 mei 2022 @ 15:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Per 1 september 2022 krijgt Judith Peters de dagelijkse leiding over B Corp Havas Lemz en volgt daarmee Willem van der Schoot op. Judith is momenteel CMO van Fontys Hogeschool. Peters heeft ruim 20 jaar ervaring in business strategie, media, branding en digital marketing.

De komst van Peters markeert een hechtere samenwerking binnen de Havas groep. Havas Media, onder leiding van Thijs Muller en Havas Lemz werken sinds eind vorig jaar geïntegreerd.  De gecombineerde teams gebruiken de Havas Meaningful Brands methodiek om bedrijven en merken betekenisvoller te maken.

Judith Peters: ‘Veel organisaties zoeken naar een zinvolle manier om hun business te bouwen. Winstgevend, maar met respect voor mens en planeet. Dat is waar Lemz sinds de oprichting in 2000 voor staat: met creativiteit de wereld beter maken. Ik vind het een eer om leiding te gaan geven aan dit bureau. Ik heb zin om alle klanten te ontmoeten en hen het beste van ons talent te blijven bieden.’

Thijs Muller: ‘Door het trackrecord van Lemz en onze consistente 'meaningful difference' positionering kunnen wij merken steeds sterker neerzetten; relevant en betekenisvol. Die behoefte groeit bij veel bedrijven en wij voelen dat daar onze gezamenlijke kracht ligt. Samen met Judith wil ik deze aanpak snel verder uitbreiden.’

Willem van der Schoot blijft voorlopig betrokken bij de verdere integratie.

Foto: Thijs Muller en Judith Peters.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken