Sanne Stenvert marketinglead bij bureau LiveWall
- Bureaus
- 16 mei 2022 @ 16:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 mei 2022 @ 16:07
- Michiel van Zaane
Sanne Stenvert is sinds half mei 2022 de nieuwe Marketing Lead bij creatief digitaal bureau LiveWall. In haar nieuwe rol is ze verantwoordelijk voor de marketingstrategie en -uitvoering van LiveWall.
Livewall is één van de founders van de nieuwe ‘digital solutions group’ United Playgrounds. Stenvert startte zes jaar geleden als communicatiemedewerker bij het bureau in Tilburg. ‘Ik ben ontzettend blij met de nieuwe uitdaging binnen het bedrijf dat ik de afgelopen zes jaar enorm heb zien ontwikkelen op alle vlakken’ vertelt Stenvert. ‘Mijn uitdaging gaat zijn om een communicatielijn te leggen tussen al onze expertises. LiveWall beweegt zich op het snijvlak van creativiteit en tech, dat willen we nóg meer profileren.’
Mede-oprichter Frits Mahovic: ‘We zijn lang op zoek geweest naar een marketing manager die zowel de sfeer van ons bedrijf kan vangen, als overkoepelend met de teams content, platforms, events en tech kan werken. Een droomrol, maar wel één waar vibe, contentstrategie, pr en uitvoering samenkomen, dus moeilijk in te vullen. Uiteindelijk bleken we die kandidaat gewoon al in huis te hebben; Sanne.'
Stenvert is van oorsprong bedrijfsjournaliste. Nadat ze als copywriter en accountmanager werkte bij LiveWall, ging ze als commercieel lead aan de slag bij het contentteam van LiveWall: LiveWall Studios. Daar was ze verantwoordelijk voor diverse campagnes en contentstrategieën voor (inter)nationale klanten.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing