BCC kiest voor Creature Amsterdam

BCC kiest voor Creature Amsterdam
  • Bureaus
  • 2 jun 2022 @ 15:01
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na een pitch heeft de winkelketen voor consumentenelektronica BCC gekozen voor Creature Amsterdam, voorheen XXS, als lead creative agency. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de nieuwe merkstrategie en campagne-ontwikkeling.

Natascha Moser, director Marketing & E-commerce BCC: ‘We zijn blij met Creature Amsterdam als onze nieuwe creative agency. Ze hebben in de pitch fantastisch werk laten zien. We kijken uit naar een mooie inspirerende samenwerking.’

Sanne Tolsma, managing director Creature Amsterdam: ‘We hebben met plezier aan deze pitch gewerkt. Hiermee hebben we een basis gelegd voor een sterke campagne die zowel voor het merk als de business veel gaat doen. We gaan hier nu samen met BCC verdere invulling aan geven.’

De eerste uitingen van de nieuwe campagne zullen dit najaar gelanceerd worden.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken