Brand experience studio Caya gelanceerd in Amsterdam
- Bureaus
- 28 jun 2022 @ 07:59
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 jun 2022 @ 07:59
- Michiel van Zaane
Caya, onderdeel van de internationale Avantgarde Group, heeft een brand experience studio in Amsterdam geopend. In de nieuwe studio is ruimte voor ‘exhibitions, AR / VR mixed reality spaces, pop-ups, road shows, retail spaces en andere conceptuele ervaringen’.
Het bureau richt zich op ‘brands in the now’ en op Gen Y en Gen Z. Caya is een acroniem voor ‘Come As You Are’, en dat is wat de nieuwe generaties van merken verwachten volgens het bureau. Alexis Mardapittas, co-founder en executive creative director: ‘Merken die ‘in the now’ leven zijn nieuwsgierig; ze verkennen hun eigen ruimte binnen modern culture. En dat wordt ook van hen verwacht: je moet ergens voor staan in deze tijd. Als je geen standpunt inneemt, dan sta je automatisch ergens voor.’
Magnetic Spaces
Mardapittas: ‘Caya connect oprecht met Gen Y en Gen Z door met aandacht naar hen te luisteren. We maken plekken waar merken en consumenten een emotionele connectie maken. Het is een klik die ontstaat wanneer strategische inzichten, storytelling, culturele relevantie en innovatie samenkomen. Die plekken noemen we Magnetic Spaces: spaces that stick with you. Magnetic Spaces kunnen alleen ontstaan als je een diep begrip hebt van cultuur. We nodigen mensen uit in een ervaring die uiteindelijk onderdeel wordt van hun eigen verhaal, en dat is de essentie. Wie praat er over advertising? De advertising wereld. Maar wie heeft het over dingen die ze hebben meegemaakt? Iedereen.’
Foto: Het Caya-team. Vlnr: Alexis Mardapittas, Lotte van Uum, Laurianne Spaargaren-Ruhe, Sören Börner.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing