Edelman Amsterdam breidt creatief team uit

Edelman Amsterdam breidt creatief team uit
  • Bureaus
  • 8 jun 2022 @ 10:22
  • 11927 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Met de komst van Paul ten Broeke, Milan Berg en Ben de Kovel versterkt Edelman Amsterdam de creatieve afdeling verder. Zij gaan zich bezighouden met earned storytelling, contentproducties en corporate creative campagnes.

De uitbreiding van het creatieve team volgt kort op het aantrekken van nieuwe klanten zoals Tinder, The Student Hotel en European Sperm Bank, en toont Edelman's ambitie om te groeien in earned en digitale creatie voor zowel merken als corporate organisaties.

 Paul ten Broeke begint bij Edelman als Senior Art Director. Hij heeft veel ervaring als Art Director bij creatieve- en earned bureaus, zoals Weber Shandwick, DMARC en meest recent 0to9. Paul gaat zich richten op het creëren van het corporate creative campagnes – wat afgelopen jaar in razendsnel tempo bij het bureau is gegroeid.

 Milan Berg en Ben de Kovel voegen zich als creatief duo bij Edelman. Sinds 2014 werken ze samen als partners voor hun eigen branding studio en hebben ze bij verschillende creatieve bureaus zoals Publicis, Being There en Chunk gewerkt. Earned creatie zit in hun DNA, in het verleden hebben ze creatieve campagnes voor multinationals en non-profitorganisaties ontwikkeld. Milan treedt in dienst bij Edelman als Copywriter en Ben is begonnen in de functie van Art Director.

Foto: v.l.n.r. Milan Berg, Ben de Kovel en Paul ten Broeke.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken