First Impression wint awards met interactief concept Rituals

First Impression wint  awards met interactief concept Rituals
  • Bureaus
  • 3 jun 2022 @ 07:54
  • 12546 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

First Impression, gespecialiseerd in audiovisuele belevingen, heeft twee initernationale industrie awards gewonnen voor de interactieve parfumbar in de flagship store van Rituals: House of Rituals.

Op 1 juni werd in Columbus, Ohio in de VS de Elevate award gewonnen voor ‘Best interactive retail customer experience’. Een krappe maand eerder werd tijdens ’s de audiovisuele en systeemintegratie vakbeurs, Integrated Systems Europe (ISE) in Barcelona, de Inavation Award gewonnen voor ‘Best retail project’.

Het creatieve team van Rituals werkte samen met een multidisciplinair team van First Impression aan deze interactieve oplossing. De parfumbar helpt klanten intuïtief en op speelse wijze hun ideale Rituals parfum te vinden. De combinatie van een interactieve app, LED-verlichting, digital signage en uiteraard geur, leidt de klant stap voor stap richting zijn uiteindelijke keuze.

‘Dat dit project internationale erkenning krijgt, is fantastisch en wakkert onze innovatiedrift nog meer aan’, zegt Menno Huizinga, International business development manager bij First Impression. ‘De eerste stappen in de internationale AV-industrie hebben we enige tijd geleden al gemaakt met werk voor Basic-Fit, Sonova en uiteraard Rituals. We zijn daarom trots dat ons werk nu ook op internationale schaal in de prijzen valt.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken