First Impression wint awards met interactief concept Rituals
- Bureaus
- 3 jun 2022 @ 07:54
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 jun 2022 @ 07:54
- Michiel van Zaane
First Impression, gespecialiseerd in audiovisuele belevingen, heeft twee initernationale industrie awards gewonnen voor de interactieve parfumbar in de flagship store van Rituals: House of Rituals.
Op 1 juni werd in Columbus, Ohio in de VS de Elevate award gewonnen voor ‘Best interactive retail customer experience’. Een krappe maand eerder werd tijdens ’s de audiovisuele en systeemintegratie vakbeurs, Integrated Systems Europe (ISE) in Barcelona, de Inavation Award gewonnen voor ‘Best retail project’.
Het creatieve team van Rituals werkte samen met een multidisciplinair team van First Impression aan deze interactieve oplossing. De parfumbar helpt klanten intuïtief en op speelse wijze hun ideale Rituals parfum te vinden. De combinatie van een interactieve app, LED-verlichting, digital signage en uiteraard geur, leidt de klant stap voor stap richting zijn uiteindelijke keuze.
‘Dat dit project internationale erkenning krijgt, is fantastisch en wakkert onze innovatiedrift nog meer aan’, zegt Menno Huizinga, International business development manager bij First Impression. ‘De eerste stappen in de internationale AV-industrie hebben we enige tijd geleden al gemaakt met werk voor Basic-Fit, Sonova en uiteraard Rituals. We zijn daarom trots dat ons werk nu ook op internationale schaal in de prijzen valt.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing