Wayne Parker Kent bedenkt 'brutale' campagne voor Eristoff vodka

Wayne Parker Kent bedenkt 'brutale' campagne voor Eristoff vodka
  • Bureaus
  • 22 jun 2022 @ 10:15
  • 6592 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Vodkaproducent Eristoff breidt deze zomer haar assortiment uit met premix Pink It Up!, Content bureau Wayne Parker Kent heeft voor België een ‘opvallende, brutale campagne’ bedacht die volgens het bureau past de identiteit van het ‘rebel brand’.

Premix blikjes zoals Pink It Up! worden vooral gedronken tijdens pre-parties en onderweg naar de party. Eristoff gebruikt dat inzicht en organiseert daarom een pre-party op een bijzondere locatie. Eind juni wordt een verlaten metrostation in Brussel voor één avond omgetoverd tot een club, waar techno dj Klaps de publiekstrekker wordt.

De activatie wordt ondersteund met een teaser video, social ads, online video ads en DOOH-uitingen. Ook is er een samenwerking met Vice meerdere influencers en een branded taxidienst.

Managing director Daan Zoetmulder van Wayne Parker Kent: ‘Wij werken graag voor merken die het lef hebben om dingen anders te doen. Met deze campagne bewijst Eristoff zo’n merk te zijn. Samen met Eristoff voegen we echt iets toe aan het leven van mensen en de cultuur in de stad, op een manier die heel dicht bij het merk ligt.'

Credits:
Klant: Eristoff
Lead agency: Wayne Parker Kent
Eventbureau: Wasserman
Videoproductie: MediaMixer
Music: Klaps

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken