DVJ Insights breidt global consultancy team uit

DVJ Insights breidt global consultancy team uit
  • Bureaus
  • 1 jul 2022 @ 08:33
  • 13001 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

DVJ Insights breidt het consultancy team verder uit met de aanstelling van Yvette Westerbaan als Client Consultant in Nederland en Tia Best als Client Consultant in het Verenigd Koninkrijk.

Het tweetal is verantwoordelijk voor de verdere groei van het marketing research en analytics bureau en het ondersteunen van huidige nationale en internationale klanten in hun groeidoelstellingen. In deze rol rapporteren zij aan Global Commercial Director Jori van de Spijker.

Yvette Westerbaan heeft als ervaren consultant veel organisaties mogen helpen bij het optimaal inzetten van onderzoek. Voorafgaand aan haar komst bij DVJ Insights heeft ze als consultant gewerkt bij onderzoeksbureaus GfK en Excap. Al tijdens haar studie is ze begonnen in de wereld van marktonderzoek en heeft zowel ervaring aan de kwalitatieve als kwantitatieve zijde en (h)erkent daardoor de kracht van het combineren van databronnen.

Tia Best is een doorgewinterde marketingprofessional met meer dan 16 jaar ervaring in mediastrategie, communicatieplanning, onderzoek, data en digitale media. Ze heeft gewerkt bij enkele van de grootste internationale communicatiebureaus, waaronder Publicis, WPP en Dentsu. Later ging ze aan de slag bij GfK als Global Business Development Director, waar ze werkte met de grootste internationale media- en FMCG-merken. Meest recentelijk werkte Tia bij Material als Assistant General Manager waar ze een team van onderzoekers leidde en verantwoordelijk was voor het stimuleren van klantrelaties.

Foto: Tia Best (links) en Yvette Westerbaan.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken