DVJ Insights breidt global consultancy team uit
- Bureaus
- 1 jul 2022 @ 08:33
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 jul 2022 @ 08:33
- Michiel van Zaane
DVJ Insights breidt het consultancy team verder uit met de aanstelling van Yvette Westerbaan als Client Consultant in Nederland en Tia Best als Client Consultant in het Verenigd Koninkrijk.
Het tweetal is verantwoordelijk voor de verdere groei van het marketing research en analytics bureau en het ondersteunen van huidige nationale en internationale klanten in hun groeidoelstellingen. In deze rol rapporteren zij aan Global Commercial Director Jori van de Spijker.
Yvette Westerbaan heeft als ervaren consultant veel organisaties mogen helpen bij het optimaal inzetten van onderzoek. Voorafgaand aan haar komst bij DVJ Insights heeft ze als consultant gewerkt bij onderzoeksbureaus GfK en Excap. Al tijdens haar studie is ze begonnen in de wereld van marktonderzoek en heeft zowel ervaring aan de kwalitatieve als kwantitatieve zijde en (h)erkent daardoor de kracht van het combineren van databronnen.
Tia Best is een doorgewinterde marketingprofessional met meer dan 16 jaar ervaring in mediastrategie, communicatieplanning, onderzoek, data en digitale media. Ze heeft gewerkt bij enkele van de grootste internationale communicatiebureaus, waaronder Publicis, WPP en Dentsu. Later ging ze aan de slag bij GfK als Global Business Development Director, waar ze werkte met de grootste internationale media- en FMCG-merken. Meest recentelijk werkte Tia bij Material als Assistant General Manager waar ze een team van onderzoekers leidde en verantwoordelijk was voor het stimuleren van klantrelaties.
Foto: Tia Best (links) en Yvette Westerbaan.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing