Europese wervingscampagne jong wetenschapstalent

Europese wervingscampagne jong wetenschapstalent
  • Bureaus
  • 1 jul 2022 @ 09:26
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De EU Talenton is een initiatief van de Europese commissie in samenwerking met Leiden 2022. Dit evenement vindt in Leiden plaats van 14 t/m 18 september en heeft als doel een brug te slaan tussen jong talent, wetenschap en het bedrijfsleven.

Jonge Masters, PhD studenten en Post Doc’s uit heel Europa kunnen zich aanmelden voor de Talenton. Uiteindelijk wordt de top 100 geselecteerd op basis van de motivatie, vaardigheden en competenties.

Creative agency Woedend bedacht samen met het team van Leiden2022 en het mediabureau Abovo een strategie om deze doelgroep van jonge talenten te bereiken. Woedend creëerde samen met de Franse graphic designer Claire Hovine een toolbox met social posts, video’s en een perskit.

Projectmanager EU Talenton-Leiden2022, Vivian Toemen: ‘Het was geen gemakkelijke wedstrijd om binnen zo’n korte tijd een campagne neer te zetten, maar dankzij de flexibiliteit van Woedend! is het een frisse en aansprekende campagne geworden. De campagne loopt volop en de aanmeldingen stromen binnen. We zitten ruim boven onze doelstelling.’

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken