Ticketswap kiest voor OmnicomMediaGroup

Ticketswap kiest voor OmnicomMediaGroup
  • Bureaus
  • 28 jul 2022 @ 08:33
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Ticketdoorverkoopsite Ticketswap heeft haar wereldwijde marketing communicatie werkzaamheden ondergebracht bij OmnicomMediaGroup. De bureaugroep is verantwoordelijk voor de offline marketing inspanningen.

Daarnaast is Omnicom  aangesteld als adviseur en sparring partner van het inhouse digitale team van Ticketswap. Vanuit Amsterdam wordt voor 36 landen de online marketing gedaan.

Patrick Molleman, CEO Omnicom Media Group Nederland: ‘We zijn ontzettend blij en trots dat we Ticketswap kunnen helpen bij het versnellen van hun global business. De ambitie, de cultuur en het team zijn ongelofelijk inspirerend en we zien er dan ook naar uit intensief te kunnen gaan samenwerken.’

Simon Aurik, CMO Ticketswap: ‘Samen met Omnicom willen wij de positie van TicketSwap verder versterken in de verschillende landen. Wij hebben een ijzersterke waardepropositie die wij in de bestaande & nieuwe markten verder willen uitbouwen. Omnicom heeft aangetoond dat zij onze kansen, maar ook de uitdagingen begrijpen en hoe zij ons daarbij kunnen ondersteunen.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken