Zin in zomer: 360º campagne voor vervoersbedrijf Keolis
- Bureaus
- 22 jul 2022 @ 09:03
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 jul 2022 @ 09:03
- Michiel van Zaane
Onder zomerse temperaturen ontwikkelde contentmarketingbureau Crowdmedia een 360º campagne voor vervoersbedrijf Keolis rond het thema ‘Zin in Zomer’. Met de campagne willen de partijen laten zien dat de bus prima geschikt is om erop uit te trekken.
Keolis is het paraplumerk voor de regionale busmaatschappijen AllGo, RRReis, Syntus Utrecht en Twents. Sharon Bolhuis (marketeer bij Keolis Nederland): ‘Met Zin In Zomer willen wij de reiziger verleiden het OV te pakken om de regio te verkennen: je kan overal komen, je zit relaxed en hebt geen parkeerstress. Mocht er nog een drempel zijn om de bus te pakken, dan verlagen we die met onze Zin In Zomer Deals. Voor elk type reiziger is er wel een passende deal: van speciale Kids Zomertickets tot goedkope strippenkaarten voor dalurenreizigers.’
Vreemde zomers
Wouter Hameka (mede-eigenaar bij Crowdmedia): ‘De afgelopen twee jaar hebben we een tikkeltje vreemde zomers beleefd. Gevolg is wel dat je er dit jaar extra veel zin hebt om er iets moois van te maken. Ook als je niet naar het buitenland gaat. De zomer is hét moment om een dagje te shoppen in de stad, te barbecueën bij vrienden of naar het strand te gaan. Dat gevoel hebben wij als uitgangspunt genomen in de deze 360º campagne voor Keolis. Met bestaand beeldmateriaal hebben we nieuwe posters, advertenties en video’s ontwikkeld die we hebben ingezet op Facebook, Instagram en Youtube.’
Credits:
Opdrachtgever: Keolis Nederland
Verantwoordelijk bij Keolis: Naomi Elshof & Sharon Bolhuis
Creatief Bureau: Crowdmedia
Strategie: Wouter Hameka
Concept: Mark Joost Meijer & Isabelle Veltman
Copy: Astrid Zijlstra
Animatie: George Lee
Artwork: Isabelle Veltman
Projectmanagement: Manouk van Dijk
Video: Café Noir
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing