Finally an agency lanceert nieuwe positionering
- Bureaus
- 9 aug 2022 @ 08:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 aug 2022 @ 08:00
- Michiel van Zaane
Met de nieuwe tagline ‘Creatief bureau voor aanstekelijk werk‘ scherpt Finally an agency haar positionering aan en breidt haar diensten uit. Terugkerend thema bij het bureau is de vraag ‘wat als?’.
Finally begon in 2005 als een productie- en adaptiebureau. De afgelopen jaren groeide de ambitie om ook de conceptuele invulling voor haar rekening te nemen. Door het team uit te breiden met nieuwe disciplines werd actief ingespeeld op het groeiende aantal strategische en creatieve aanvragen van bestaande én nieuwe klanten.
‘Hiermee richten we ons op strategie en concept voor een verhaal dat ertoe doet’ licht Lisette Samplonius, oprichtster en managing director, toe. ‘En op creatie en productie zodat het idee ook in de uitvoering klopt. Kortom: we bedenken én maken het.’
‘Wat-als is toepasbaar op hoe we denken en wat we maken’ vervolgt Samplonius. ‘Op strategisch en conceptueel vlak worden we gedreven door verwondering en merk-waardigheid. Het draait om zo origineel mogelijk een merk bouwen. Tegelijkertijd willen we een productie zo doeltreffend mogelijk laten verlopen. Daarom doen we niet aan ja-maar. Wat-als opent deuren!’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing