Flore Hoogendoorn junior social media- en contentmanager bij The Locals

Flore Hoogendoorn junior social media- en contentmanager bij The Locals
  • Bureaus
  • 5 aug 2022 @ 08:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Reclamebureau The Locals in Haarlem verwelkomt Flore Hoogendoorn. Zij start als junior social media- en contentmanager. Ze behaalde in juni haar Bachelor Communicatie en gaat nu bij The Locals de website en social mediakanalen beheren.

Daarnaast helpt zij onder meer met het online activeren van de salescampagne ‘Op steenworp afstand’. Het bureau The Locals mikt met deze campagne op bedrijven in Haarlem en omstreken en wil hen daarmee overtuigen van het belang en de waarde van lokale samenwerking.

Hoogendoorn werkte naast haar studie de afgelopen tweeëneenhalf jaar als zzp’er en legde zich toe op copywriting, video en social media. Door haar eerdere studie Mediaredactie aan het Mediacollege in Amsterdam had ze organisaties al het nodige te bieden en profileerde ze zich alvast binnen haar vakgebied. Na het behalen van haar Bachelor heeft zij nu veel zin in haar nieuwe baan: ‘Bij The Locals kan ik mijn de laatste jaren geleerde skills praktisch toepassen. Ik krijg de kans om mij verder te ontwikkelen en ben daar erg blij mee.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken