Kwartaalwinnaars Gouden Loeki bekend
- Bureaus
- 3 aug 2022 @ 11:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 aug 2022 @ 11:43
- Sjaak Hoogkamer
De kwartaalwinnaars van het tweede kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2022 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials maken kans op de uiteindelijke Gouden Loeki.
In alfabetische volgorde:
• Albert Heijn en TBWA\NEBOKO met ‘Zin in een kleurrijk Pasen met de bloementuintjes’
• Bol.com & Dept met ‘De winkel van bezorgd wanneer het jou uitkomt’
• Bol.com & Dept met ‘De winkel van je huis even helemaal anders’
• CliniClowns Nederland & Sander van de Vlasakker en LegHetVast met 'Geef voor de lach die doet leven'
• HEMA & DDB Unlimited met 'Kwaliteit'
• KPN & DentsuAchtung met 'KPN Glasvezel'
• Kruidvat & DDB Unlimited / Eigen Fabrikaat met 'De leukste moederdaghints'
• KWF & Boris Creative met 'Voor het leven'
• Nationale Nederlanden & DentsuAchtung met 'Kom maar op met het leven!'
• Volkswagen & DentsuAchtung met 'Nieuwe Volkswagen'
Ster Gouden Loeki Q2 2022
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials worden opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50% bepaald door het publiekspanel en voor 50% door het Nederlands publiek.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing