Rijksoverheid verdeelt campagnebudget over 5 bureaus
- Bureaus
- 3 aug 2022 @ 12:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 aug 2022 @ 12:00
- Sjaak Hoogkamer
Na een aanbesteding heeft de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid Media.Monks, Roorda, DOT (o.a. met TBWA), Havas Lemz en Noise gekozen als partner en sluit met hen een raamovereenkomst voor campagne dienstverlening.
Binnen de raamovereenkomst zullen de bureaus vanaf november aan de slag gaan op de nieuwe campagnes voor de Rijksoverheid.
Het overheidscommunicatieteam van Media.Monks - de Government.Monks, een full service team voor overheidsklanten - zal zich inzetten voor de creatieve campagnes van de Rijksoverheid. Het team werkt al voor verschillende overheidsinstanties zoals het Ministerie van Binnenlandse Zaken, Luchtverkeersleiding Nederland en ProRail.
Robert van der Lans, creatief directeur Media.Monks: ‘Een belangrijk punt in de selectie was de wijze waarop gedragswetenschap een vast onderdeel is van het strategische en creatieve proces. Dit sluit aan bij onze manier van werken waarbij onze gedragswetenschappers zij aan zij werken met strategie en creatie. Deze nauwe samenwerking tussen de disciplines stelt ons in staat om onderscheidende campagnes te creëren met een hoge effectiviteit.’
Victor Knaap, medeoprichter en CEO EMEA van Media.Monks: ‘Anderhalf jaar geleden zijn we aan een ambitieus plan begonnen en lanceerden we binnen Media.Monks de Government.Monks, een specialistisch team dat zich focust op communicatie voor overheden en semi-overheden. De expertise op het gebied van gedragswetenschap en creatie en de digitale kennis van Media.Monks is resulteerde in het winnen van aanbestedingen voor onder andere ProRail en LVNL.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing