Robijn kiest voor DDB Unlimited
- Bureaus
- 29 aug 2022 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesNieuwe klant
- 29 aug 2022 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Robijn heeft na een bureaucompetitie DDB Unlimited gekozen voor strategie- en campagneontwikkeling. 'Dit is een is een geweldige marketingcase.'
Robijn is Nederlands grootste wasmiddelen-/wasverzachtermerk. 'Tot ongeveer 2003 had Robijn vooral een fijnwasimago. Daarna kwam het concern met varianten voor gekleurde (2004) en de witte was (2006). In de jaren daarna introduceerde Robijn steeds meer producten om in te spelen op de groeiende vraag naar wasmiddel speciaal voor de gekleurde, witte en zwarte was. Met het brengen van on trend-innovaties weet Robijn haar marktpositie jaar op jaar te versterken', meldt merkhouder Unilever.
Reis van Robijn
Fleur Polman (Marketing Lead Homecare Benelux): 'Om het succesvolle "Geniet in geuren en kleuren" naar een hoger niveau te tillen hebben we een pitch uitgezet. DDB verraste ons met een creatief platform waarmee we onze toekomstige innovaties op een aanstekelijke manier over kunnen brengen.'
Dick van der Lecq (CEO DDB Unlimited): 'De reis van Robijn van wasverzachter naar leider in de wasmiddelenmarkt is een geweldige marketingcase. We zijn supertrots hier een steentje aan te mogen bijdragen.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing