Scenery verwelkomt Naique Tanate als Strategy Director
- Bureaus
- 10 aug 2022 @ 11:20
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 aug 2022 @ 11:20
- Michiel van Zaane
Mediaproductiebedrijf Scenery heeft Naique Tanate aangesteld als Strategy Director. Naique, die op 1 augustus 2022 is gestart, is verantwoordelijk voor het vertalen van Scenery’s documentaires en series naar internationale merken door verhalen transmediaal in te zetten.
Hiermee creëert het mediabedrijf een complete verhaalbeleving voor een breed publiek dat de verhalen vervolgens op diverse manieren en via verschillende media tot zich kan nemen. Daarnaast zal Naique, in samenwerking met oprichter Isidoor Roebers en partner Lea Fels, zorg dragen voor de algehele groei van Scenery.
Voorheen was Naique Strategy Director bij social marketing agency GoSpooky. Daarvoor werkte hij ruim zeven jaar bij Vice Media in soortgelijke rollen waar hij onder meer verantwoordelijk was voor de media- en merkstrategie.
‘We verheugen ons op de samenwerking met Naique’, aldus Lea en Isidoor. ‘Bij Scenery geloven we dat een verhaal meer in zich heeft dan alleen de vertaling naar een film of serie, zowel vanuit commercieel oogpunt als vanuit een impactvolle strategie. We zijn erg enthousiast dat Scenery’s transmediale aanpak dankzij de komst van Naique in een stroomversnelling komt.’
Naique Tanate, Strategy Director Scenery, over zijn nieuwe rol: ‘Samen met het ambitieuze team van Scenery sta ik aan de start van een mooi en nieuw avontuur. Het uitgebreide en diverse netwerk dat over alle grenzen binnen en buiten Europa reikt, biedt ons toegang tot de beste makers en meest bijzondere verhalen. Ik kijk uit naar de samenwerking met mijn nieuwe collega’s en geniet nu al van de positieve energie die bij Scenery heerst.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing