Team Lewis helpt GLS Netherlands met zichtbaarheid en groei
- Bureaus
- 10 aug 2022 @ 13:22
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 aug 2022 @ 13:22
- Michiel van Zaane
Internationaal PR- en marketingbureau Team Lewis gaat GLS Netherlands helpen bij de corporate- en marketingcommunicatie. De logistieke dienstverlener wil haar positie in de Nederlandse markt versterken. Team Lewis ondersteunt hen hierbij met strategisch communicatieadvies, mediarelaties en marketing.
Om de zichtbaarheid en bekendheid van GLS Netherlands te vergroten biedt Team Lewis, naast een adviserende rol, ook ondersteuning op het gebied van contentcreatie en worden diverse PR-activiteiten doorvertaald naar social content. Verder verzorgt het team marketingcampagnes in Nederland: zo werd in mei en juni samengewerkt aan een grote awareness campagne met inzet van OOH, YouTube, LinkedIn en display advertising.
‘Onze ambitie is de positie van GLS Netherlands in de Nederlandse markt te versterken met een focus op groei in B2C-diensten en digitale aanwezigheid. Afgelopen jaar onthulden we onze nieuwe merkidentiteit, maar hierbij hoort ook het versterken van onze corporate communicatie en aanwezigheid in Nederlandse media’ vertelt Milo Kars, Managing Director bij GLS Netherlands. ‘We hebben voor Team Lewis gekozen, vanwege onze gezamenlijke visie op de herpositionering en de bestaande samenwerking op internationaal niveau.’
Vera Kops, Vice President Benelux & Consumer EMEA bij Team Lewis: ‘GLS Netherlands is een mooie aanvulling op het corporate en marketing portfolio van Team Lewis Amsterdam. GLS is duidelijk aan het groeien en ontwikkelen, en we zijn trots dat zij ons in deze fase als partner aanhaken.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing