Inbreker speelt hoofdrol in introductiecampagne van HelloTV
- Bureaus
- 5 sep 2022 @ 08:16
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 5 sep 2022 @ 08:16
- Nanny Kuilboer
Jochen Otten, bekend van onder meer ‘Sluipschutters’ van BNNVara, speelt de hoofdrol in de introductiecampagne van tv-winkel Hello TV, de nieuwe naam van PlatteTV.
Erik-Jan Koense, Director marketing & E-commerce bij HelloTV: ‘Onlangs heeft HelloTV een rebranding ondergaan en dit is de eerste stap om te bouwen aan onze naamsbekendheid en autoriteitspositie. Naast de tv-commercial bestaat de campagne uit OOH, social media, online en communicatie in onze twaalf winkels.
Jochen Otten speelt de rol van een inbreker die midden in de nacht inbreekt in een HelloTV-winkel. Hij wordt compleet verrast door de wakkere verkoper van HelloTV. Naast persoonlijk advies ontvangt de inbreker ook nog uitstekende service. In online video’s figureert Otten steeds als een ander type klant en is Kevin Wekker de vaste verkoper die voor hem op zoek gaat naar de beste tv.
Koense: ‘In de kern van ons merk staat de dialoog centraal. Wij willen van onze klanten weten wat ze kijken, waar ze kijken en met wie, zodat we ze van de juiste tv kunnen voorzien.’
De uitingen zijn in samenwerking met Otten tot stand gekomen. Koense: ‘Hij figureert niet alleen in de tv-commercial en online video’s, maar heeft ook meegeschreven aan de scripts van de campagne. De campagne is ontwikkeld en geproduceerd door onze eigen contentunit in samenwerking met Holy Fools en diversen merk-, media- en creatieve specialisten.
CREDITS
Verantwoordelijk bij HelloTV: Margot Daamen, Joost Steinhoff, Randy Sewpersad, Erik-Jan Koense
Merkstrategie: Marc Oosterhout, Ralph Wisbrun
Creatie: Thomas Nieuwenhuizen, Jasper Symons, Allard Jaspars
Mediastrategie: Marianne van Soomeren
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Jamille van Wijngaarden
DOP: Rolf Dekens
Soundlogo: Jacco Lenstra, Hans van de Loo
Sound design & geluidsafwerking: AMP Amsterdam
Edit: Marc Bechtold
Postproductie: The Compound, Andrew Crawford
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing