Inbreker speelt hoofdrol in introductiecampagne van HelloTV

Inbreker speelt hoofdrol in introductiecampagne van HelloTV
  • Bureaus
  • 5 sep 2022 @ 08:16
  • 15558 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

Jochen Otten, bekend van onder meer ‘Sluipschutters’ van BNNVara, speelt de hoofdrol in de introductiecampagne van tv-winkel Hello TV, de nieuwe naam van PlatteTV.

Erik-Jan Koense, Director marketing & E-commerce bij HelloTV: ‘Onlangs heeft HelloTV een rebranding ondergaan en dit is de eerste stap om te bouwen aan onze naamsbekendheid en autoriteitspositie. Naast de tv-commercial bestaat de campagne uit OOH, social media, online en communicatie in onze twaalf winkels.

Jochen Otten speelt de rol van een inbreker die midden in de nacht inbreekt in een HelloTV-winkel. Hij wordt compleet verrast door de wakkere verkoper van HelloTV. Naast persoonlijk advies ontvangt de inbreker ook nog uitstekende service. In online video’s figureert Otten steeds als een ander type klant en is Kevin Wekker de vaste verkoper die voor hem op zoek gaat naar de beste tv.

Koense: ‘In de kern van ons merk staat de dialoog centraal. Wij willen van onze klanten weten wat ze kijken, waar ze kijken en met wie, zodat we ze van de juiste tv kunnen voorzien.’
De uitingen zijn in samenwerking met Otten tot stand gekomen. Koense: ‘Hij figureert niet alleen in de tv-commercial en online video’s, maar heeft ook meegeschreven aan de scripts van de campagne. De campagne is ontwikkeld en geproduceerd door onze eigen contentunit in samenwerking met Holy Fools en diversen merk-, media- en creatieve specialisten.

CREDITS
Verantwoordelijk bij HelloTV: Margot Daamen, Joost Steinhoff, Randy Sewpersad, Erik-Jan Koense
Merkstrategie: Marc Oosterhout, Ralph Wisbrun
Creatie: Thomas Nieuwenhuizen, Jasper Symons, Allard Jaspars
Mediastrategie: Marianne van Soomeren
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Jamille van Wijngaarden
DOP: Rolf Dekens
Soundlogo: Jacco Lenstra, Hans van de Loo
Sound design & geluidsafwerking: AMP Amsterdam
Edit: Marc Bechtold
Postproductie: The Compound, Andrew Crawford



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken