KlusHeeren kiest voor Marcommit voor uitbouwen naamsbekendheid
- Bureaus
- 27 sep 2022 @ 10:16
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Marketing
- 27 sep 2022 @ 10:16
- Nanny Kuilboer
KlusHeeren, arbeidsbemiddelaar voor gepensioneerde vakmannen, kiest PR- en contentmarketingbureau Marcommit voor het uitbouwen van hun naamsbekendheid. Het belangrijkste doel van de samenwerking is om KlusHeeren te positioneren als dé partij waar je als gepensioneerde vakman en klusser je vaardigheden kunt blijven inzetten.
KlusHeeren helpt verschillende organisaties met de uitvoering van technische werkzaamheden. Denk aan bedrijven in de horeca, vastgoedonderhoud en -beheer, woningbouwcorporaties, zorginstellingen, kinderdagverblijven en kantoororganisaties. Ruim 220 gepensioneerde vakmannen en klussers voeren de onderhoudswerkzaamheden uit. Mark van der Stok, directeur en medeoprichter van KlusHeeren: ‘Wij vertegenwoordigen een grote groep vakmannen en klussers die na hun pensioen graag nog doorwerken. Onze “KlusHeeren” zijn zeer enthousiast, vakkundig en werken graag nog een aantal dagen per week bij een opdrachtgever die bij hen past. En juist daar ligt onze kracht! We matchen onze vakmannen aan opdrachtgevers die bij hun leven en interesses passen. We kijken ernaar uit om samen met Marcommit ons verhaal een mooi podium te geven in de media en te bouwen aan onze naamsbekendheid.’
Grote vraag naar technisch personeel
KlusHeeren speelt in op de grote vraag naar ervaren technisch personeel en het groeiend arbeidspotentieel onder gepensioneerden. Van der Stok: ‘Hiermee dragen we bij aan het oplossen van een deel van de grote vraag naar technisch personeel. Daarnaast bieden we gepensioneerden zo de mogelijkheid om zelf invulling te geven aan hun dagelijkse tijdsbesteding. Steeds meer gepensioneerden kiezen ervoor om gedeeltelijk te blijven werken na hun pensionering om verschillende redenen: een weekritme, sociaal contact, van betekenis zijn, kennis- en ervaringsoverdracht en bijverdienen.’
ZilverWerkt voor de horeca
Denise van Ooijen, People Development Director bij Marcommit: ‘We zijn ontzettend trots dat we een unieke organisatie zoals KlusHeeren mogen toevoegen aan ons portfolio. Het is een mooi bedrijf met een sterk verhaal. De combinatie van KlusHeeren en de oprichting van hun tweede merk ZilverWerkt, gericht op arbeidsbemiddeling voor gepensioneerden in de horeca, biedt extra kansen op het gebied van PR. Aan ons de taak om het verhaal van de merken onder de aandacht te brengen bij het grote publiek. En dat gaan we met veel enthousiasme aan!’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing