SNS haakt in op Prinsjesdag 2022
- Bureaus
- 21 sep 2022 @ 07:59
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesPolitiek
- 21 sep 2022 @ 07:59
- Peter van Woensel Kooy
We kunnen er de dag na Prinsjesdag niet om heen: de invloed van prijsstijgingen, inflatie en hoge energierekeningen op ons dagelijks leven. Het houdt Nederland dag én nacht bezig. Daarom bedacht Alfred voor SNS de Wakkerliglijn.
Deze lijn is er voor iedereen die wakker ligt met zorgen over geld. De campagne is vandaag te zien in dagbladadvertenties, social advertising en online video.
Vanaf woensdag 21 september 08.00 uur staan medewerkers van SNS 24 uur lang klaar voor Nederland via: 030- 633 3000. 'Maak je je zorgen over het betalen van de boodschappen, energierekeningen en/of de woonlasten? Ieder moment van de dag én nacht kan heel Nederland bellen met de bank. Ook na deze 24 uur blijft SNS – net als altijd - iedere dag bereikbaar van 08.00-21.00 en zijn de 200 winkels door het hele land open tot 18.00 uur (alleen gesloten op zondag)', belooft SNS.
Menselijk geluid
'Als Nederland niet slaapt, dan wij ook niet', licht Angela Eijlander, directievoorzitter van SNS, vol compassie toe. 'Al meer dan 200 jaar staat de mens bij ons op de eerste plaats. In deze onzekere tijden, willen we extra benadrukken dat we er zijn. Het zit in ons DNA om goed naar mensen te luisteren en dan advies en tips te geven. Op dit moment moet iedereen de zeilen bijzetten en wij kunnen daarbij helpen. We willen niet dat mensen blijven rondlopen met hun vragen of zorgen. Als ze in gesprek gaan, kunnen we samen zoeken naar oplossingen.'
(PvWK)
credits
SNS: Maartje Bersi, Peggy Kaal, Miranda van Damme
Bureau: Alfred International/Freddy
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Alfred
- zorglijn
- Maartje Bersi
- Prinsjesdag
- cx
- inhaker
- Peggy Kaal
- wakker liggen
- Freddy
- creatie
- Miranda van Damme
- SNS
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing