The Family maakt campagne 100-jarig bestaan Keune haircosmetics
- Bureaus
- 8 sep 2022 @ 08:14
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 sep 2022 @ 08:14
- Michiel van Zaane
Om het 100-jarig bestaan van Keune te vieren, introduceert het Amsterdamse haircosmetics merk een aantal limited edition producten. Speciaal voor de gelegenheid is Keune de samenwerking aangegaan met de contemporary artist Joseph Klibansky.
Kibansky heeft de verpakking ontworpen en is samen met Daniel Yap, Global Ambassador van Keune, het gezicht van de campagne. In de campagne wordt een parallel getrokken tussen contemporary artist Klibansky en kappers. In een video zien we de kunstenaar, die werkt aan de kunstwerken die uiteindelijk de basis vormen voor de verpakkingen, en Daniel Yap die vier kapsels ontwikkelt geïnspireerd op de kunstwerken van Klibansky. Dit alles met als thema ‘Create without limits’. Ed van Bennekom, Creative bij The Family: ‘Bij kappers draait het net als bij kunstenaars om expressie. De kunstwerken van kunstenaars komen in galeries en bij mensen thuis terecht, de kunstwerken van kappers kom je overal op straat tegen.’
Akram Bouadli, Global Marketing Director van Keune licht toe: ‘Keune staat voor je eigen keuzes maken en onafhankelijk zijn. Onze kappers zijn vrije geesten, creatievelingen die trouw blijven aan zichzelf. Dat geldt natuurlijk ook voor Joseph Klibansky als contemporary artist. Daarom is hij een perfecte match voor deze limited edition collectie.’
De campagne zal in 86 landen te zien zijn en gaat live in week 36. Naast de online video zijn er abri posters en digitale doorvertalingen ontwikkeld.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing