DVJ Insights opent kantoor in Zweden

DVJ Insights opent kantoor in Zweden
  • Bureaus
  • 21 nov 2022 @ 15:54
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Marketing- en analytics bureau DVJ Insights opent een kantoor in Zweden. Het bureau wil hiermee beter aansluiten bij de Zweedse markt met zowel bestaande als nieuwe activiteiten.

Opening van een kantoor in Helsingborg is in lijn met de verdere groei en het beter kunnen bedienen van de Zweedse en Scandinavische markt. De jaarlijkse Europese Brand Growth Studie (een grootschalig onderzoek onder marketeers naar de ingrediënten van merkgroei), is al eerder uitgebreid met de Zweedse markt en geeft inzicht in specifieke behoeften. Het kantoor in Helsingborg wordt geleid door Client Consultants Pontus Egnér en Henrik Dieden, die met hulp van Project Manager Marketing Johanna Glantz verantwoordelijk zijn voor de opbouw van de business in Zweden. Hiermee haalt DVJ Insights opnieuw drie collega’s met ervaring en kennis binnen.

Henrik Dieden werkte de afgelopen 26 jaar als senior onderzoeker in de marktonderzoeks- industrie, zowel aan klant- als bureauzijde. Hij werkte voor GfK, Findus, Aller Media en Unilever/ekaterra. Daarnaast runde hij de afgelopen zes jaar zijn eigen marktonderzoekbureau.

Pontus Egnér is een senior marketeer met 30 jaar ervaring in consumentenonderzoek en marketing & sales aan zowel bureau- als klantzijde bij GfK en FMCG-bedrijven zoals Cloëtta, Atria en KLS.

Zowel Henrik Dieden als Pontus Egnér zijn duidelijk waarom ze voor DVJ Insights kiezen: ‘De filosofie en het bedrijfsmodel van DVJ Insights sluiten perfect aan bij Zweedse en Scandinavische marketeers en research experts: wetenschappelijk gevalideerde onderzoeksmethoden en continue verbetering en innovatie op basis van nieuwe kennis; Altijd de hoogst mogelijke kwaliteit, flexibiliteit en snelheid, zonder in te leveren op kostenefficiëntie.’

Lucas Hulsebos, CEO DVJ Insights: ‘De afgelopen jaren werkten we met veel Scandinavische klanten. Op basis van deze ervaring realiseerden we ons hoe goed onze innovatieve aanpak past bij de drive in deze markten om nieuw en innovatief onderzoek te doen met een sterke focus op groei. Door het openen van een kantoor in Zweden, kunnen we deze klanten nog beter van dienst zijn. We integreerden de Scandinavische markt al in ons Brand Growth platform, om de behoeften van onze klanten beter te begrijpen. Het nieuwe kantoor in Zweden helpt ons bij het delen van onze kennis en inzichten met de markt.’

Het bureau groeide de afgelopen jaren, wat een aantal prijzen en awards opleverde. Van Bureau van het jaar, nominaties voor de MRS Awards in 2021 en 2022 in de UK, de BVM-innovatieprijs 2022 in Duitsland, tot het vijf jaar op rij winnen van de FD Gazelle Award voor een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland.

Foto: vlnr: Henrik Dieden, Johanna Glantz en Pontus Egnér.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken