Philips Domestic Appliances benoemt Droga5 London als creatief bureau
- Bureaus
- 22 nov 2022 @ 10:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 nov 2022 @ 10:51
- Michiel van Zaane
Philips Domestic Appliances heeft creatief bureau Droga5 London, onderdeel van Accenture Song, aangesteld om haar wereldwijde reclamecampagnes te creëren.
De driejarige samenwerking heeft betrekking op alle keukenapparatuur, koffiezetapparaten, luchtreiningers, kleding- en vloerverzorgingslijnen van het bedrijf in meer dan 100 landen. Droga5 wordt verantwoordelijk voor de campagne- en communicatiestrategie, visuele identiteit, creatieve ontwikkeling en de uitvoering van wereldwijde merk- en productcampagnes voor de huishoudelijke apparaten van het bedrijf.
De aanstelling van Droga5 London volgde op een pitch, die werd gefaciliteerd door Flock Associates en geleid door Trix van der Vleuten, Brand, Creation & Planning Lead bij Philips Domestic Appliances. Zij zegt: ‘Droga5 heeft indruk op ons gemaakt met haar consumentgerichte visie en haar vermogen om consumentengedrag te veranderen. Het bureau heeft een sterk, getalenteerd team waarbij digital-first thinking voorop staat in de strategie en creativiteit. Droga5 gaat een belangrijke rol spelen bij het realiseren van ons doel om overal ter wereld van huizen een thuis te maken. Ik ben ervan overtuigd dat we met deze nieuwe partner de volgende stap gaan zetten in onze reis om de wereldwijde marketingcapaciteiten van Philips Domestic Appliances te ontwikkelen en vorm te geven aan de manier waarop we met consumenten steeds in gesprek zijn.’
Damien Le Castrec, Head of Strategy, Droga5 London, voegt toe: ‘Thuis zal altijd thuis blijven, maar de afgelopen jaren hebben ons eraan herinnerd dat een fijn huis invloed heeft op ons hele leven. Dus wanneer een merk als Philips Domestic Appliances uitblinkt in het helpen van mensen om een beter en fijner thuis te creëren, zullen zij uiteindelijk tot zoveel meer in staat zijn. En als je klanten ontmoet die net zoveel om het werk geven als om de mensen erachter, dan weet je dat je iets bijzonders in handen hebt.’
Droga5 London is al begonnen aan een reeks geïntegreerde en digital-first campagnes voor Philips Domestic Appliances. Deze worden in 2023 gelanceerd.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing