Treebytree van Havaz Lemz en Lama Lama: Geef een boom als relatiegeschenk

Treebytree van Havaz Lemz en Lama Lama: Geef een boom als relatiegeschenk
  • Bureaus
  • 9 nov 2022 @ 18:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Maatschappij

Bureaus Havas Lemz en Lama Lama lanceren het merk Treebytree; een duurzaam alternatief in de markt van relatiegeschenken. Met Treebytree kunnen bedrijven bomen schenken aan hun medewerkers, klanten en stakeholders. Geen fysieke boom op je bureau, maar eentje duizenden kilometers verderop.

CEO Treebytree Dirk Bijl de Vroe: ‘Dit 100 procent duurzame relatiegeschenk is een experience op zich. De ontvanger krijgt de exacte coördinaten van een boom en online word je vervolgens op de hoogte gehouden van de groei, de CO2-compensatie, de impact op de biodiversiteit en wat het effect is voor de lokale bevolking. Vandaar de pay-off: ‘The gift that keeps on growing.’” De ambitie? 1 miljard bomen vóór 2050. Bijl de Vroe: ‘Om dat te realiseren werken wij samen met de non-profit organisatie Justdiggit en hun vergroeningsprojecten in Afrika. Samen met Havas Lemz werd de merknaam, positionering en brand narrative ontwikkeld. Lama Lama creëerde de brand identity, UI/UX design en de digital unwrapping experience op treebytree.earth.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken