UnitedConsumers kiest voor Mediabureau Stroom

UnitedConsumers kiest voor Mediabureau Stroom
  • Bureaus
  • 29 nov 2022 @ 14:58
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Mediabureau Stroom wordt per 1 december 2022 verantwoordelijk voor het media-advies en de media-inkoop van UnitedConsumers. Vanaf volgend jaar focust het consumentencollectief zich op het laden en bouwen van het merk om meer groei op lange termijn te realiseren.

Bas Poell, Directeur & oprichter UnitedConsumers: ‘We hebben na een pitch voor Stroom gekozen omdat ze in staat waren om ons een goed gevoel te geven over de meest optimale inzet van ons mediabudget. Daarnaast waren we blij met de manier waarop ze direct met ons meedachten over de uitdagingen op het gebied van merkcommunicatie. We kijken uit naar een effectieve en duurzame samenwerking.’

Samantha Catsburg, Agency Lead Mediabureau Stroom: ‘We zijn bij Stroom ontzettend trots op het winnen van de pitch voor dit prachtige merk dat in een hele belangrijke behoefte voorziet in de Nederlandse samenleving. We kunnen niet wachten om het merk verder te laten groeien en de effectiviteit van de media inzet uit te bouwen. Met veel vertrouwen en plezier kijken we uit naar de samenwerking met UnitedConsumers!’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken