Willeke Stam treedt toe als eigenaar van LeadLogic

Willeke Stam treedt toe als eigenaar van LeadLogic
  • Bureaus
  • 15 nov 2022 @ 15:46
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Willeke Stam treedt toe als eigenaar bij digital marketing bureau LeadLogic. Daarmee versterkt zij mede-eigenaren Paul Leune, Jeroen Bos en Lammert Heek en wordt ze onderdeel van het directieteam.

De eerste baan van Stam was als online marketeer en later content strateeg voor verschillende grote labels zoals Centraal Beheer en Harley Davidson. Na haar baan in loondienst, besloot zete gaan freelancen. Haar specialisme binnen merkstrategie, content marketing en digital campagnes mondde al snel uit in vaste opdrachtgevers. Na vier jaar als interim betrokken te zijn bij LeadLogic, versterkt ze haar positie door zich in te kopen en mede-eigenaar te worden.

Twee organisaties
Vorig jaar richtte Stam samen met Jeroen Bos en Paul Leune Buro Aangenaam op. Dit marketingbureau richt zich op Employer Branding en daarmee het online werven van nieuwe medewerkers. Het bureau start altijd met een positionering, is laagdrempelig aanwezig via content marketing en stuurt op conversies via digital campagnes. Twee organisaties met aparte communicatie naar buiten, maar één club mensen intern. Omdat de collega’s goed bij elkaar passen werkt de organisatie achter de schermen aan één sterk employer brand. Zo kan LeadLogic in de toekomst nog een nieuw marketinglabel kwijt en vallen de eigen softwarelabels beter op hun plek. Jeroen Bos - eigenaar en verantwoordelijk voor werving en werkgeluk vertelt hierover: ‘’We sturen op één werkomgeving waar je als marketeer kan doorgroeien. Wat je ervaring of specialisme ook is, er is altijd een passende functie bij een van de labels.’

Stam sluit daarbij aan: ‘Hoe groot onze ambitie ook is, uiteindelijk kunnen we dit alleen bewerkstelligen door één sterke basis. En dat zijn onze medewerkers. Stuk voor stuk marketeers in hart en nieren die elke dag weer meewerken aan de groei van onze opdrachtgevers.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken