AxiCom krijgt nieuwe visuele identiteit

- Bureaus
- 7 dec 2022 @ 13:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 dec 2022 @ 13:00
- Michiel van Zaane
AxiCom, het PR-bureau van WPP dat gespecialiseerd is in technologie, heeft een nieuwe merkidentiteit, visie en missie en website gelanceerd. Deze rebranding weerspiegelt de positie van het PR-bureau voor technologiemerken en merken met een techverhaal in sectoren van gezondheidszorg en energie tot financiële diensten en transport.
De rebranding moet laten zien dat het bureau in het afgelopen jaar heeft geïnvesteerd en zijn aanbod van data en analytics, content en creatieve diensten heeft uitgebreid. Samen met zijn nieuwe merkidentiteit lanceert AxiCom nieuwe tools om communicatie-uitdagingen aan te gaan.
De nieuwe ‘geheime wapens’ van het PR-bureau zijn:
• De Axis. Een hulpmiddel voor het creëren van een communicatiestrategie die de doelgroep, het merk en de culturele en technologische sector waarin een bedrijf zich bevindt met elkaar verbindt.
• AxiCom Cultuurmotor. Een gepersonaliseerde datafeed die merken helpt om hun positie in de markt te bepalen en om onderdeel te zijn van gesprekken die betrokkenheid stimuleren, affiniteit opbouwen en resultaten opleveren.
De rebranding is het resultaat van een samenwerking tussen alle kantoren van het bureau, zowel in Europa als in de Verenigde Staten.
Matt Lackie, AxiCom Global CEO: ‘Bij technologie gaat vooruitgang altijd in stapjes of met enorme sprongen. Met onze nieuwe merkidentiteit creëren we ons eigen doorbraakmoment: we bundelen onze krachten achter een nieuwe visie om onze klanten nog meer uitzonderlijke diensten aan te bieden. We zijn er trots op dat we klanten helpen opvallen. Onze nieuwe huisstijl en visie zijn ontworpen om de huidige gang van zaken in de industrie uit te dagen door gebruik te maken van onze technologische expertise, een lokale aanpak en ondernemingsgeest.’
François Gobillot, Country Manager, Benelux en Frankrijk: ‘Nederland is een innovatiehub in Europa en de thuisbasis van een snelgroeiende tech-scene. Door het merk AxiCom te ontwikkelen, kunnen we de energie van de regio beter benutten. Sinds de oprichting in 1994 is AxiCom een plek waar mensen komen om te leren, te groeien en te innoveren. Deze reputatie van innovatie wekt vertrouwen bij onze klanten in alle soorten en maten, inspireert werknemers en zorgt ervoor dat partners ons vertrouwen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Harrie Kuipers nieuwe CCO Happy Horizon
- Singer-songrapper Snelle in nieuwe campagne Milka
- [column] Brand fiction: authenticiteit of entertainment?
- Marlon von Franquemont en Reinier Demeijer-Gorissen naar Fitzroy
- Trendrapport: duurzaam, technologie en diversiteit
- Nieuwe campagne Ziggo stelt technologie centraal
Laatste Nieuws
- Nieuwe brandingtak Sprints & Sneakers03-02-2023
- Barbera Wolfensberger missieleider... 03-02-2023
- Esprix deadline verlengd tot 23... 03-02-2023
- NL Film versterkt met Anne de Clercq... 03-02-2023
- Effies zoeken juryleden met lef en... 03-02-2023
- Denis Ghys Chief Strategy Officer... 02-02-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day