Christian Peeters en Geert van Leeuwen creatieve directie van Jump Retail
- Bureaus
- 17 jan 2023 @ 11:37
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenPersonalia
- 17 jan 2023 @ 11:37
- Peter van Woensel Kooy
Op 1 maart 2023 starten Christian Peeters (art) en Geert van Leeuwen (copy, links op de foto) als creatieve directie bij bureau Jump Retail. Het senior team is afkomstig van Eigen Fabrikaat.
Het team werkte daarvoor ook al geruime tijd samen bij TBWA\, waarvan Jump Retail een dochteronderneming is.
De uitbreiding met een eigen creatief team is een volgende stap in Jumps 15-jarig bestaan, om naast de strategische- ook de creatieve visie en signatuur tot uitdrukking te brengen, licht Ernst-Jan Smids (oprichter) toe: ‘Hiermee hebben we een sterk gedreven en ervaren team in de wereld van retail in huis, passend bij de doortastende Jump-cultuur’. Christian en Geert werkten bij hun eerdere bureaus onder andere voor Albert Heijn, Kruidvat, C&A, Hema en Trekpleister.
In aanvulling op Ingrid Siemes- van der Made (Strategy Director, voor Brand- & Business Strategy) en Marijn Ruitenbeek (Digital Director) luiden Christian en Geert als creatieve directie volgens Smids de volgende fase van Jump in: 'een sterk strategisch en conceptueel retailbureau, met specialisatie in het realiseren van de meest effectieve customer journey in owned en paid media voor retailaccounts.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing