Christian Peeters en Geert van Leeuwen creatieve directie van Jump Retail

Christian Peeters en Geert van Leeuwen creatieve directie van Jump Retail
  • Bureaus
  • 17 jan 2023 @ 11:37
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenPersonalia

Op 1 maart 2023 starten Christian Peeters (art) en Geert van Leeuwen (copy, links op de foto) als creatieve directie bij bureau Jump Retail. Het senior team is afkomstig van Eigen Fabrikaat.

Het team werkte daarvoor ook al geruime tijd samen bij TBWA\, waarvan Jump Retail een dochteronderneming is.

De uitbreiding met een eigen creatief team is een volgende stap in Jumps 15-jarig bestaan, om naast de strategische- ook de creatieve visie en signatuur tot uitdrukking te brengen, licht Ernst-Jan Smids (oprichter) toe: ‘Hiermee hebben we een sterk gedreven en ervaren team in de wereld van retail in huis, passend bij de doortastende Jump-cultuur’. Christian en Geert werkten bij hun eerdere bureaus onder andere voor Albert Heijn, Kruidvat, C&A, Hema en Trekpleister.

In aanvulling op Ingrid Siemes- van der Made (Strategy Director, voor Brand- & Business Strategy) en Marijn Ruitenbeek (Digital Director) luiden Christian en Geert als creatieve directie volgens Smids de volgende fase van Jump in: 'een sterk strategisch en conceptueel retailbureau, met specialisatie in het realiseren van de meest effectieve customer journey in owned en paid media voor retailaccounts.'
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken