Center Parcs Europe krijgt nieuwe positionering en visuele identiteit
- Bureaus
- 7 feb 2023 @ 16:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 feb 2023 @ 16:00
- Michiel van Zaane
Center Parcs Europe, met vakantieparken in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland, heeft voor internationaal PR- en marketingbureau Team Lewis gekozen voor de lancering van hun nieuwe merkpositionering en hun visuele identiteit in vier verschillende landen.
Center Parcs Europe onderging een omvangrijke transformatie. Deze strategie omvatte niet alleen de vernieuwing van bestaande parken, maar ook een bredere invulling van hun programma waarbij de nadruk ligt op duurzame ervaringen en lokale projecten. Center Parcs wilde zo de verbinding tussen mens en natuur in hun verblijven met een nieuwe visie op samenzijn verrijken. Die hernieuwde focus is weerspiegeld in de nieuwe merkpositionering en de visuele identiteit.
Team Lewis kreeg de uitdaging om gelijktijdig in vier landen een activatie van de nieuwe merkidentiteit op te zetten. Met een interne en externe activatie bracht het bureau de nieuwe positionering van Center Parcs tot leven voor de medewerkers en voor de doelgroep.
Intern werden medewerkers eerst warm gemaakt voor de nieuwe visie en de bijhorende identiteit via een verrijkte digitale- en offline ervaring. Daarbij kregen ze niet alleen de nieuwe identiteit te zien, maar werden ze ook enthousiast gemaakt over de nieuwe identiteit via een quiz, live interviews en een wedstrijd.
‘We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Team Lewis en hun aanpak voor de onthulling van onze nieuwe merkpositionering en visuele identiteit. Hun creativiteit en ervaring in PR en marketing heeft geleid tot een succesvolle campagne in onze vier landen. Center Parcs wil meer dan ooit de verbinding tussen mens en natuur aanmoedigen en we zijn ervan overtuigd dat onze nieuwe identiteit dit perfect weergeeft’, zegt Marthijn Tabak, PR verantwoordelijke Nederland & België bij Center Parcs.
‘Wij zijn ontzettend trots op de rol die we hebben gespeeld bij de lancering van de nieuwe merkidentiteit van Center Parcs Europe. Het ontwerp en de simultane uitrol van de campagne in de vier landen, was een grote uitdaging maar het resultaat was geweldig en we zijn erg blij met de reacties van de media en de deelnemers van het weekend’, aldus Vera Kops, Vice President Benelux en Consumer EMEA bij Team Lewis.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing