Esprix deadline verlengd tot 23 februari

Esprix deadline verlengd tot 23 februari
  • Bureaus
  • 3 feb 2023 @ 10:35
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vanwege een aantal aanvragen voor uitstel wordt de deadline voor het inzenden van cases voor de Esprix Awards verlengd tot einde dag woensdag 23 februari a.s.

Na die datum beoordelen 136 juryleden het werk van alle ingezonden cases op creativiteit en aantoonbaar resultaat. Waarna op dinsdagavond 9 mei de winnende merken en makers uit het vak hun brons, zilver of goud in ontvangst mogen nemen. 

Creativity that pays off
Kenmerkend aan de Esprix is dat het resultaat door de verschillende jury’s net zo zwaar wordt beoordeeld als het creatieve idee, dus 50% effectiviteit, 50% creativiteit. De kwaliteit van de strategische route om naar dit resultaat te komen, is hierbij altijd een voorwaarde om een award te kunnen krijgen. De beste merkenbouwers, strategen, producers en creatieven van Nederland bediscussiëren, beoordelen en belonen het werk van dit jaar. De senioriteit van deze juryleden geeft de beraadslagingen bij de Esprix-jurering een unieke zwaarte. Met de inzichten van de juryleden wil de Esprix een inspiratiebron zijn voor het vak. 



Zend nu jouw jaloersmakend werk in. Check hier de categorieën: https://www.esprix.nl/esprix/categorien. Twijfel je over een inzending? Neem dan contact met ons op. 
www.esprix.nl
info@esprix.nl

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken