Campagne nieuwe e-bike Cortina
- Bureaus
- 17 mrt 2023 @ 11:03
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 mrt 2023 @ 11:03
- Sjaak Hoogkamer
De campagne laat jonge helden zien die hun eigen ding doen wanneer ze met hun e-bike te vroeg aankomen. De campagne is ter introductie van de Cortina E-lett en gemaakt met Lemon Scented Tea.
Fashionably Early gaat, net als zijn tegenhanger, fashionably late, om een attitude. Erik Terpstra, Marketing Manager Cortina - Kruitbosch: ‘Arrive Fashionably Early is de knipoog naar de snelheid en zekerheid van de nieuwe Cortina E-Lett. Je weet zeker dat je aankomt. Op tijd. Zo houd je tijd over, om je eigen ding te blijven doen. Die aanstekelijke houding staat centraal. Voor de jonge fietser in de stad is deze e-bike de perfecte sidekick. Dit sluit weer mooi aan bij onze merkgedachte Follow Your Flow. We staan als Cortina bekend om onze kwalitatieve en betrouwbare fietsen. We gaan dit jaar met Lemon Scented Tea laten zien dat we van design tot dealernetwerk dé e-bike specialist zijn van Nederland en de rest van Europa.’
De campagne Fashionably Early is aldus Lemon 'in alle fases van de consumer journey doorgevoerd en te zien op de socials, digital advertising en in fietswinkels.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe klanten Zandbeek 24-03-2023
- Heineken lanceert eerste campagne... 24-03-2023
- Adidas presenteert The Ridiculous Run23-03-2023
- LVTPR wordt Charly PR23-03-2023
- PR-bureau Lunhar opent deuren in... 23-03-2023
- Olivier Koning vertrekt bij Being... 23-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day