PR-bureau Lunhar opent deuren in Eindhoven
- Bureaus
- 23 mrt 2023 @ 11:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 mrt 2023 @ 11:00
- Michiel van Zaane
Marketing- en PR bureau Lunhar heeft haar deuren geopend met een vestiging in Eindhoven en een werkplek in Amsterdam. ‘Dat laatste is onvermijdelijk, want media en influencers komen gewoon niet iedere keer helemaal naar Eindhoven’, aldus eigenaar Sophie van Heeswijk (34).
Lunhar, afgeleid van Luna (maan), richt zich met name op lifestyle producten en diensten voor upper mainstream doelgroepen. Oprichtster Sophie van Heeswijk deed haar communicatie-opleiding in Amsterdam, New York en Barcelona en startte haar carrière in Brabant.
‘Ik heb voor de mooiste merken en bureaus onder de rivieren gewerkt. Eerst bij Fatboy aan klantzijde en daarna bij Greenhouse en Fama Volat. Dan heb je aan bureauzijde ook the best of class gezien op het gebied van respectievelijk performance en creativiteit. In Brabant is ruimte voor een tweede marketing-PR bureau naast Lewis. Ik wil het Glasnost van het Zuiden bouwen. Daar ligt een enorme kans. Dat hoeft niet voor klanten direct, we werken ook white label voor andere bureaus. Zij ontwikkelen dan strategie en big idea en wij zorgen dat die ideeën groter worden via niet traditionele media kanalen.’
Eerste medewerker van het PR-bureau is Denise Lappain (41). Denise studeerde journalistiek in Utrecht en werkte bij fashion magazine Elle. Na een carrière in de mode wilde Lappain weer schrijven en contact met mensen en media. Zij zal actief zijn als associate PR-consultant.
De eerste klanten van Lunhar zijn de deel app voor bakfietsen Cargoroo, het modemerk Luks Amsterdam en mixmerk Double Dutch Drinks.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing