Happy Horizon neemt Lemm en Ten Haaf over

Happy Horizon neemt Lemm en Ten Haaf over
  • Bureaus
  • 23 mei 2023 @ 10:31
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Digital Agency Happy Horizon zet haar reeks overnames dit jaar voort en voegt Lemm en Ten Haaf toe aan de Happy Horizon-groep. Na eerdere acquisitie van Adbirds en EF2 staat de teller van dit jaar op drie.

Lemm en Ten Haaf sluit zich aan bij Happy Horizon met als doel de (digitale) dienstverlening aan opdrachtgevers te verbreden. ‘We zijn toe aan een volgende stap met ons bureau. Dat betekent tegelijkertijd dat er meer zaken goed geregeld moeten worden, bijvoorbeeld talentontwikkeling en verdergaande digitalisering’, zegt Hans Lemm, een van de founders van Lemm en Ten Haaf. ‘Met Happy Horizon worden we daarin meer dan ondersteund en kunnen we ons als agency focussen op datgene waar we goed in zijn: strategie en creatie. Ook geeft deze deelneming ons een sterkere positie in grotere pitches.’

Walter van de Wege, CEO bij Happy Horizon, kijkt uit naar deze toevoeging aan de groep: ‘Onze bestaande proposities in B2B en Healthcare worden in één klap verrijkt met een sterk, creatief team met jarenlange ervaring in deze markten. Lemm en Ten Haaf timmert al sinds 1992 aan de weg, waarvan de laatste 10 jaar als sterke partner in creative digital marketing. Hun toevoeging aan onze groep past helemaal in de route die wij momenteel met Happy Horizon aan het bewandelen zijn. We zetten sterke hubs neer, waarin meerdere disciplines en sector-teams samenkomen, die vraagstukken van onze opdrachtgevers kunnen beantwoorden. In Amsterdam hebben we al een digital-, B2B en Non-profit-team. Het team van Lemm en Ten Haaf is daarop een hele mooie aanvulling.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken