Buro N11 en B.made bundelen krachten
- Bureaus
- 9 jun 2023 @ 07:49
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 jun 2023 @ 07:49
- Michiel van Zaane
Buro N11 en B.made starten een intensieve samenwerking en zijn toegetreden tot de nieuw opgerichte N11 Group. Het initiatief om beide bedrijven samen te brengen binnen de N11 Group komt van Erik Hardick (46), die in 2019 eigenaar werd van Buro N11.
De twee bureaus houden zich los van elkaar bezig met het ontwikkelen van websites, het inzetten van onlinemarketing en het maken van creatieve content. Buro N11 is actief in mobiliteit op het gebied van content, PR en marketing. B.made is actief in de sector sport en entertainment en benut data, technologie en content voor het ontwikkelen van content- en marketingstrategieën. Buro N11 en B.made blijven zelfstandig op hun huidige locaties actief (respectievelijk Bodegraven en Rotterdam) en worden elk bestuurd door een eigen Management Team. Erik Hardick is eigenaar van beide ondernemingen en stuurt de verdere samenwerking.
Erik Hardick legt uit: ‘Ik zie twee organisaties met een gelijke mindset, die elkaar inhoudelijk heel mooi aanvullen. Buro N11 en B.made werken allebei heel pragmatisch en bieden elk diverse expertises op het gebied van marketing en communicatie. De bedrijven zijn complementair wat betreft diensten en branche-expertise. De kunst is nu om het maximale uit deze samenwerking te halen, zodat het een win-win wordt voor de organisaties én voor onze klanten. Dat is ook de filosofie achter de N11 Group – samen kunnen we echt veel meer bereiken.’ Bij zowel Buro N11 als B.made werken circa veertig mensen.
Speerpunten
Staan bij Buro N11 content, PR en marketing centraal, bij B.made zijn marketingtechnologie, design, audio/video en social media speerpunten. De samenwerking maakt het mogelijk dat beide bedrijven profiteren van elkaars expertises. En dat ze daardoor hun relaties op nieuwe terreinen van dienst kunnen zijn. Erik Hardick: ‘Dit sluit ook aan bij de algemene tendens waarin verschillende marketing- en communicatie-onderdelen meer en meer met elkaar verweven raken. Onze klanten geven de voorkeur aan partners die hen op zoveel mogelijk onderdelen van dienst kunnen zijn. Deze samenwerking past daar perfect bij.’
Ook de beide oprichters van B.made, Richard Schot en Jan Smit, zijn zeer content met deze stap: ‘Om onze ambitie te verwezenlijken waren wij op zoek naar een partner die bij ons past en ons kan versterken. Meteen vanaf het begin hadden wij een heel goed gevoel bij Buro N11. Wij zien hen dan ook als de ideale partner om deze ambitie ook daadwerkelijk te realiseren. Door de krachten te bundelen, zijn wij ervan overtuigd dat we onze groei kunnen versnellen en onze klanten nog beter kunnen bedienen. Wij kijken dan ook heel erg uit naar de intensieve samenwerking die we voor ogen hebben.’
Foto (v.l.n.r.): Jan Smit, Erik Hardick en Richard Schot.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing