Clementoni en #spon zetten in op Influencer Marketing

Clementoni en #spon zetten in op Influencer Marketing
  • Bureaus
  • 9 jun 2023 @ 15:03
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Clementoni, wereldwijd producent van educatief speelgoed en spellen, gaat samenwerken met #spon Influencer Marketing. Tijdens deze samenwerking zet #spon verschillende ambassadeurs in om de diverse producten van Clementoni gedurende het najaar bekendheid te geven.

‘We zijn verheugd om deze samenwerking met #spon aan te kondigen", zegt Anouk Hendriks, Marketing and Sales Manager Benelux voor Clementoni. "Met hun ervaring en expertise op het gebied van influencer marketing, zijn we ervan overtuigd dat #spon ons dagelijks kan ontlasten en de naamsbekendheid van Clementoni in Nederland aanzienlijk zal verhogen.’

Samen met #spon gaat Clementoni zich richten op verschillende productgroepen en content creëren voor gebruik op hun eigen social media kanalen. Een belangrijk doel van deze campagne is om het recent opgezette Instagram account van Clementoni Nederland, @clementonitoys_nl, te laten groeien.

Koen Dulfer, samen met Eelco Kingma, mede-eigenaren en oprichters van #spon en Kim Hermes, Projectmanager, zullen de drijvende krachten zijn achter deze samenwerking. ‘#spon is enthousiast om aan dit project te beginnen en de producten van Clementoni onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Daarbij kennen we Anouk al jaren, en weten we dat we samen in staat zijn om mooie dingen te creëren’, zei Koen.

De belangrijkste campagnemomenten liggen in de zomer, bij de start van het nieuwe schooljaar en aan het einde van het jaar, met een focus op de periode voor Sinterklaas.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken