Dr. Oetker omarmt pizzacultuur op TikTok
- Bureaus
- 8 jun 2023 @ 10:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 jun 2023 @ 10:08
- Michiel van Zaane
Dr. Oetker Nederland b.v., het merk achter diverse pizzamerken, omarmt samen met social media bureau Dorst & Lesser de opkomende pizzacultuur op TikTok. De samenwerking kwam tot stand na een uitgebreid pitchtraject.
De twee partijen willen inspelen op de explosieve groei van TikTok en de groeiende populariteit van pizza-gerelateerde content op het platform. Het social media bureau duikt in de TikTok pizza community en gaat op zoek naar trends, sounds UGC en social interesses om content te creëren die aansluit bij deze subcultuur.
Dr. Oetker, een wereldwijd merk op het gebied van pizza’s, bakproducten en desserts, is verheugd over de samenwerking met Dorst & Lesser. ‘Bij Dr. Oetker geloven we in het omarmen van nieuwe trends en het op een creatieve en authentieke manier betrekken van onze consumenten, aldus Joost van den Berg, Marketing Directeur bij Dr. Oetker Pizza. "’Samen met Dorst & Lesser zullen we onze aanwezigheid op TikTok versterken en deel uitmaken van de bruisende pizza cultuur die daar heerst.’
‘Dit partnerschap met Dr. Oetker Pizza op TikTok biedt ons de perfecte gelegenheid om deel uit te maken van de pizza cultuur en geïnspireerd te worden door de creativiteit van de TikTok gemeenschap’, zegt Niels Verhoeven, oprichter en CEO van Dorst & Lesser. ‘We zijn vastbesloten om boeiende en meeslepende content te creëren die het enthousiasme van TikTok pizza fans weerspiegelt.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing