Vitesse kiest Happy Horizon als partner voor performance marketing
- Bureaus
- 7 jun 2023 @ 10:29
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 jun 2023 @ 10:29
- Michiel van Zaane
Voetbalvereniging Vitesse gaat samenwerken met Happy Horizon en kiest de creatieve bureaugroep als partner om haar performance marketing en brand awareness een boost te geven.
Voetbalvereniging Vitesse gaat samenwerken met Happy Horizon en kiest de creatieve bureaugroep als partner om haar performance marketing en brand awareness een boost te geven. Vanaf het komende seizoen 2023/24 gaat Happy Horizon onder andere zijn expertise op het gebied van SEO, SEA, social advertising en webshop-optimalisatie inzetten voor de Arnhemse voetbalclub. Dit doet het met behulp van data, strategieën en concepting binnen verschillende fansegmenten. Jaap Noltes, Marketing Manager & Media bij Vitesse, vertelt: ‘Het is geweldig om de handen ineen te slaan met deze veelzijdige groep professionals, waaronder ook nog eens vele voetbal- en in het bijzonder Vitesse-liefhebbers. Wij zijn er zeker van dat we samen met Happy Horizon nóg beter de aansluiting kunnen vinden bij onze supporters en potentiële nieuwe supporters. Dat er Arnhems bloed door de aderen van deze ‘hub’ stroomt, zien wij als kers op de taart.’ Marco Zweekhorst, Hub Manager Happy Horizon Arnhem & Apeldoorn, vult aan: ‘Topsportmentaliteit zit in ons DNA. De cultuur bij Happy Horizon beschrijven we als een warme familie met topsportmentaliteit. En hoe tof is het dan om voor een topsportorganisatie als Vitesse te mogen werken?! Al tijdens de eerste afspraak op Papendal voelde het als een hele goede match. We zijn dan ook heel trots op deze samenwerking.’ |
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing