Nieuwe merkcampagne Het Scheepvaartmuseum: 'Alles komt boven water'

- Bureaus
- 5 okt 2023 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesKunst & CultuurMarketing
- 5 okt 2023 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
het team van Het Scheepvaartmuseum de afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuwe merkcampagne "Alles komt boven water". Vanaf deze week is die te zien in de bioscoop, op tv, te horen op radio en groots via (D)OOH, print en onder andere als social campagne.
Alles komt boven water in Het Scheepvaartmuseum. Vanaf deze week lanceert Het Scheepvaartmuseum een nieuwe merkcampagne, onder deze naam. De door Neew ontwikkelde campagne laat zien hoe de maritieme wereld is verankerd in grote thema’s én in ons dagelijks leven.
Marketeer Anass Temssamani is trots op de nieuwe koers van het museum: 'Bij Het Scheepvaartmuseum komt alles aan bod en blijft niks onderbelicht of onbesproken. Met deze campagne laten we zien hoe het verleden doorwerkt in het nu, van het mooie tot het heftige en van schaamte tot trots. Álles komt boven water! Een belofte waarmee willen aantonen dat we een museum zijn voor iedereen. Verrassend, relevant, actueel en veelzijdig. We willen mensen raken en verbinden. Maar ook aansporen om een kijkje te komen nemen en met andere ogen weer naar buiten te gaan’.
'Het Scheepvaartmuseum is er ook voor jou en mij. Dat was de voornaamste perceptie-shift die wilden maken met deze campagne', aldus Timon Zijderlaan, creatieve Lead bij Neew. 'Door middel van bijzondere verhalen, objecten en actuele onderwerpen maakt deze campagne invoelbaar hoe actueel maritieme geschiedenis eigenlijk is en hoe Het Scheepvaartmuseum midden in de samenleving staat.'
Meer over het museum vind je hier. Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK)
Credits
opdrachtgever: Scheepvaartmuseum - Anass Temssamani en Marleen Smit
agency: Neew
regisseur: Jeroen Dankers
producer: Luc Hueber
muziek: Raven Artson
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- nautisch
- Luc Hueber
- historie
- tvc
- Raven Artson
- zee
- Neew
- boven water
- Marleen Smit
- commercial
- Anass Temssamani
- Jeroen Dankers
- Scheepvaartmuseum
- Timon Zijderlaan
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management