Grand’Italia kiest Joe Public als merkbureau

Grand’Italia kiest Joe Public als merkbureau
  • Bureaus
  • 29 feb 2024 @ 07:37
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Na een pitch kiest Grand’Italia (onderdeel van GranFood) reclamebureau Joe Public,- voor haar nieuw te ontwikkelen merkcampagne.

Marketing Director Jeroen Stirnberg van Grand'Italia: ‘We zijn eind 2023 begonnen met een bureau-oriëntatie en hebben toen met een aantal bureaus gesproken. Joe Public raakte meteen de goede snaar en bleef dat waarmaken gedurende het proces, zowel strategisch als creatief. Ze hebben veel kennis van de markt en weten hoe je creatief impact moet maken. We kijken uit naar de samenwerking.’

Strategy director & mede-oprichter van Joe Public Jeroen van Eck: ‘Grand’Italia is een iconisch merk in de Nederlandse supermarkt en we zijn enorm blij dat ze voor ons gekozen hebben. We kennen de markt goed en weten wat ons te doen staat.’

De eerste uitingen van de nieuwe campagne zullen in de loop van 2024 zichtbaar worden.

Foto: ©Grand'Italia.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken